Λοιπόν Φεύγω....!


Τελικά είχα δεν είχα, φεύγω!
 Αν θυμάσαι, κάπου εδώ σου έγραψα ότι θα το βάλω στόχο για αυτόν τον μήνα και τελικά το πέτυχα!
Πρέπει να έχεις πίστη ότι αυτό που θέλεις θα το προσελκύσεις κοντά σου. Έτσι τελικά, θα καταλήξεις να το βιώσεις πραγματικά!

Αυτό συνήθως είναι ένα από τα πρώτα "μαθήματα" που κάνω με τα νέα μέλη της ομάδας μου στην Forever. Ίσως κάποια στιγμή να γράψω στο blog για αυτό. Αν και πιστεύω πως ότι κι αν γράψω, αν δεν το δεις και το ακούσεις από κοντά, δεν έχει την ίδια αξία. Δεν αποκλείεται βέβαια να κάνω και λάθος. Θα το σκεφτώ κι όταν θα είμαι σίγουρη για το αποτέλεσμα θα το πραγματοποιήσω.

Η βαλίτσα μου είναι έτοιμη και φεύγω, πάω... όχι κάπου εδώ κοντά αλλά κάπου λίγο πιο μακρυά.
Αν και η αλήθεια είναι ότι προέκυψε εντελώς ξαφνικά, όμως όταν σου έρχεται η πρόσκληση δύσκολα μπορείς να πεις όχι.
Έτσι λοιπόν όπως και πέρυσι, το ίδιο και φέτος θα επισκεφθώ την πανέμορφη χώρα με τις πολλές λίμνες, την Φινλανδία.
Μόνο που αυτή τη φορά το ταξίδι δεν είναι μόνο για να επισκεφθώ συγγενικά μου πρόσωπα αλλά συνδυάζει και την επαγγελματική μου ιδιότητα.
Όχι, δεν θα πάω να κάνω περιποιήσεις ομορφιάς ή μακιγιάζ, θα συντονίσω όμως την μικρή (προς το παρόν) ομάδα μου στην Forever.
Αν και ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί κάποιος να έχει απορίες για τον τρόπο χρήσης των προϊόντων οπότε να χρειαστεί να κάνω και περιποιήσεις ή μακιγιάζ.
 Βλέπεις, είμαι της άποψης πως στην ζωή όλα είναι πιθανά!
Ίσως γι' αυτό εκπλήσσομαι δύσκολα από τους ανθρώπους και την συμπεριφορά τους.
Ξέφυγα από το θέμα ως συνήθως... χιχι!

Λοιπόν, όπως θα κατάλαβες θα λείψω μερικές μέρες αλλά το blog θα συνεχίσει την ροή του με προγραμματισμένες αναρτήσεις μέχρι να επιστρέψω.
Ελπίζω αυτή τη φορά να μην προκύψουν ευτράπελα με τον blogger.
Αλλά όπως είπα και πριν... όλα είναι πιθανά!



P.S.: Θα απαντήσω σε σχόλια μόλις επιστρέψω. Μέχρι τότε να περνάτε όμορφα και να χαμογελάτε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.