Product review: Helioderm Creme SPF 30 της Castalia


product review helioderm creme castalia

Γιουχου!
Σήμερα θα μιλήσουμε για για την εμπειρία μου μου ένα από τα προϊόντα του περσινού ZamppleBox, την αντηλιακή κρέμα προσώπου της Castalia, Helioderm creme με SPF 30!

Όσο προχωράμε πιο βαθιά στην άνοιξη τόσο μεγαλύτερη αντηλιακή προστασία χρειαζόμαστε! Πόσο μάλλον το καλοκαίρι που δεν αργεί να έρθει!
Και δεν ξέρω για σένα αλλά εγώ είμαι από τα άτομα που και θα καώ και θα κάνω φακίδες αν δεν προσέξω στον ήλιο. Γι,αυτό τον λόγω επιλέγω ακόμα και τον χειμώνα κρέμες με αντηλιακό φίλτρο πλην ορισμένων εξαιρέσεων, που θα αναφέρω κάποια στιγμή στο μέλλον.

Η Castalia, είναι μία γαλλική εταιρία δερμοκαλλυντικών που δημιούργησε την σειρά Helioderm για αποτελεσματική αντηλιακή προστασία για την ευαίσθητη επιδερμίδα.

Η αντηλιακή κρέμα που δοκίμασα έχει SPF 30 και παρέχει υψηλή προστασία για τις ευαίσθητες και ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες.


Τι μου άρεσε:

  1. Περιέχει φυτοστερόλες σόγιας που καταπραΰνουν το ερεθισμένο δέρμα και συμβάλλουν στην αναγέννησή του.
  2. Το σωληνάριο είναι μικρό και μπορείς να το έχεις μαζί σου πάντου!
  3. Προσωπικά, με κάλυψε πλήρως ως προς την αντηλιακή προστασία.
  4. Είναι ειδικά σχεδιασμένο για την ελαχιστοποίηση της εμφάνισης αλλεργίας, κάτι που είναι πολύ σημαντικό για εμένα μιας και κατά καιρούς εμφανίζω διάφορες αλλεργίες.
  5. Είναι μη φαγεσωρογόνο. Στην γλώσσα της αισθητικής-κοσμετολογίας, φαγέσωρες ονομάζονται τα μαύρα στίγματα.
  6. Έχει φωτοσταθερά και ασφαλή αντηλιακά φίλτρα προστασίας ενάντια στις UVA & UVB ακτινοβολίες του ήλιου.

Τι δεν μου άρεσε:

  1. Η μυρωδιά. Όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο, έχω μία "λόξα" με τις μυρωδιές. Κι ενώ δεν μπορώ να πω πως η κρέμα βρωμάει αλλά δεν μου αρέσει η μυρωδιά της.
  2. Παρ' ότι η Castalia ισχυρίζεται ότι η Helioderm creme είναι μη λιπαρή, μπορώ να πω πως για κάποιο λόγο -ενώ έχω κανονική επιδερμίδα- εμένα μου "έπεσε" κάπως λιπαρή στην επιδερμίδα μου.
  3. Κι ενώ μου άφησε μια λιπαρότητα στην επιδερμίδα, δυστυχώς δεν μου προσέφερε την ενυδάτωση που θα ήθελα.
  4. Έχει βαριά υφή και δεν απορροφάται εύκολα από την  επιδερμίδα

Τελικό συμπέρασμα:

Θα έλεγα ότι η συγκεκριμένη αντηλιακή κρέμα ενδεχομένως να είναι ιδανική για πιο ξηρές επιδερμίδες, με έλλειψη λιπαρότητας αλλά όχι για τις αφυδατωμένες. Αυτές δηλαδή, που έχουν έλλειψη και ανάγκη υγρασίας.
Αν έχεις δοκιμάσει κι εσύ την Helioderm creme της Castalia, θα ήθελα να μάθω τις εντυπώσεις σου στα σχόλια.

P.S. Πριν μία βδομάδα περίπου παρέλαβα το νέο κουτί του ZamppleBox, όπως θα πρόσεξες στο προφίλ μου στο IG. Σύντομα λοιπόν θα υπάρξει post με την παρουσίαση του νέου ZamppleBox.


Πάντα φιλικά,
Νίκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.