Summer Giveaway 2016




Γιουχου!
Ώρα για διαγωνισμό και πολύ καλοκαιρινό μάλιστα!
Όπως θα έχεις καταλάβει, έχω τρέλα με το μακιγιάζ. Γι' αυτό και αποφάσισα να κάνω ένα δώρο στους αναγνώστες του blog, άνδρες - γυναίκες. Γιατί, που ξέρεις; Μπορεί κάποιος να θέλει να το κερδίσει για το κορίτσι του ή την μαμά του.

Το δώρο δεν είναι άλλο από την αγαπημένη - για να μην πω λατρεμένη - μου, BB creme σε Nude απόχρωση, που δίνει ένα φυσικό ματ αποτέλεσμα.
Η αλήθεια είναι ότι μου έχει λύσει τα χέρια αλλά, μου έχει σώζει και την μέση πολλές φορές από το κουβάλημα πολλών προϊόντων.
Όπως έχω ξαναπεί η συγκεκριμένη BB creme έχει αντηλιακό δείκτη προστασίας SPF20, λειτουργεί ως primer, concealer, makeup και πούδρα μαζί. Έτσι αποτρέπει από το ηλιακό έγκαυμα και παράλληλα ενυδατώνει και δίνει ένα ομοιόμορφο χρώμα στην επιδερμίδα, καλύπτοντας τις ατέλειες που υπάρχουν.

Αν θέλεις λοιπόν να συμμετέχεις στον διαγωνισμό, δεν έχεις παρά να συμπληρώσεις την φόρμα που βρίσκεται παρακάτω.




Αν θέλεις να δεις τα προϊόντα και να πάρεις πληροφορίες για τις τιμές αλλά και την διαθεσιμότητα των προϊόντων με την προσφορά 1+1 δώρο κάνε κλικ εδώ.

Να διευκρινίσω ότι το δώρο απονέμεται αποκλειστικά από εμένα κι όχι από την εταιρία Forever Living Products.

Καλή επιτυχία σε όλους!

17 σχόλια:

  1. Τελειο φαινεται!!! Λατρευω την αλοη!!! Μακαρι να το δοκιμαζω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ τέλειοο δώρο!!! fb: Μαρία Μανασή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε!!!
    fb:Κρυστάλω Σταμάτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.