Valentine's Giveaway!


Αν και άργησε λίγο, κι από Πρωτοχρονιάτικος, έγινε διαγωνισμός για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. 
Πιστεύω όμως ότι το δώρο αξίζει της αναμονής του!
Βλέπεις είμαι κι εγώ στο τρέξιμο κάθε φορά, πόσα να προλάβω....
Έτσι λοιπόν, έφτασε η ώρα για να γίνεις μια λαμπερή κούκλα!
Όχι ότι δεν είσαι ήδη κούκλα, κάθε άλλο!
Εκείνη την ημέρα όμως, είμαι σίγουρη πως θέλεις να λάμπεις ακόμα περισσότερο ώστε να εντυπωσιάσεις τον αγαπημένο σου όχι μόνο με τα εσωτερικά, αλλά και με τα εξωτερικά σου χαρίσματα! 
Γι'αυτο κι εγώ αποφάσισα το δώρο μου για σένα να είναι λαμπερό, χρωματιστό, εντυπωσιακό και με πολύ ωραία γεύση!
Τι είναι;;;;;;;;;

Ιδού....
allure defining lip pencil
Είναι ένα υπέροχο κόκκινο-ροδί κραγίον παρέα με ένα μολύβι χειλιών για να τονίσεις άψογα τα χείλη σου! Το κραγιόν όπως και το μολύβι είναι της εταιρίας Forever, από την σειρά μακιγιάζ Sonya flawless. Το συγκεκριμένο μακιγιάζ είναι μοναδικό στο είδος του, διότι είναι πλούσιο σε φυτικά εκχυλίσματα και έλαια από φυτά και βότανα όπως η ελιά, η αλόη, το ρόδι, το κάρθαμο κ.α.
Επίσης, είναι πολύ ελαφρύ και δεν βαραίνει την επιδερμίδα. Το αντίθετο μάλιστα, ενυδατώνει και περιποιείται την επιδερμίδα ενώ είσαι βαμμένη!
Η διαδικασία του διαγωνισμού έχει ως εξής:
1. Γίνε μέλος του blog, αν δεν έχεις γίνει ήδη, θα βρεις το σχετικό κουτάκι στα αριστερά
2. Άφησε σχόλιο για τον τρόπο που θέλεις να ειδοποιηθείς π.χ. e-mail, fb account κλπ.
3.Συμπλήρωσε την φόρμα που θα βρεις παρακάτω
4. Για περισσότερες συμμετοχές, πάρε μέρος μέσω fb ακολουθώντας τα βήματα εδώ
Τέλος, να σε ενημερώσω ότι ο διαγωνισμός λήγει στις 14 Φεβρουαρίου 00:00

a Rafflecopter giveaway
Κι επειδή όπως είπα, έχω σκόπο να σε κάνω να λάμπεις ακόμα περισσότερο! Γι' αυτό, σου έχω σύντομα και τον τρόπο με τον οποίο θα το κάνεις μιας και έχουμε μάθημα μακιγιάζ εντός ολίγων ημερών. Το "μάθημα" θα γίνει με τα συγκερκιμένα προϊόντα, στην συγκεκριμένη απόχρωση (Pomegranate Delicious lipstick & Allure Defining lip pencil)
Φρόντισε λοιπόν να μην το χάσεις!
Καλή επιτυχία σε όλους!

36 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε πολύ. <3.
    e-mail:marthadv77@hotmail.com
    Facebook: Μάρθα Βλαχογιάννη
    gfc: martha vlachogianni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι υπέροχο, μακάρι, ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστουμε για το ομορφο δωρο!
    fb name: Despoina Sideri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια! 💗💗💗💗💗💗💗💗fb. Τζούλια Αντζουλή Ενωτιάδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχαααααααααα!!!!μακαρι να σταθω τυχερη!!!!
    Ευχαριστούμε πολύ!!!! FB:Νικη Παπαγεωργίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπέροχα τα δώρα σου! ευχαριστούμε!!! ναι ελαβα μερος στο fb: Simona Dotsika!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ω ευχαριστούμε πολύ Νίκη!
    Όνομα FB Airis Koutas!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια ευχαριστούμε πολύ!!!!
    gfc: maria
    e-mail: maria.manasis@hotmail.com
    fb: Μαρία Μανασή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ !! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!
    gfc/fb. Eleftheria Lemontzi
    twitter. @LeftyLemontzi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να πω μια καλησπέρα, νάσαι πάντα καλά και πάντα έχεις την αγάπη μου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ καλέ μου φίλε!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σε όλη την οικογένεια!

      Διαγραφή
  11. fb:olga ristani
    twitter:@kerel2
    gfc:olivia
    e-mail:olgaristani@yahoo.gr
    amazing giveaway

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.