Κλειστό λόγω ανακαίνισης!


Αγαπητές και αγαπητοί μου φίλες και φίλοι,
από σήμερα και για λίγες μέρες το blog  θα βρίσκεται υπό ανακατασκευή, ανακαίνιση και αναστήλωση (μου αρέσει να χρησιμοποιώ αυτή τη λέξη, ιδίως όταν πρόκειται να κάνω κάποια αλλαγή πάνω μου!). 
Η αλήθεια είναι ότι τα πειράματα και τις όποιες αλλαγές στο blog, τις κάνω μόνη μου. Αυτή τη φορά όμως, την ανέλαβε άλλος την χαμαλοδουλειά. Αν και πιστεύω ότι το κάνει με ευχαρίστηση, μιας και της αρέσει να ασχολείται με τέτοιου είδους φτιασίδια. Βλέπεις, έκαστος στο είδος του! Κι επειδή εγώ δεν έχω ούτε τον απαραίτητο χρόνο αλλά ούτε και τις απαραίτητες γνώσεις. Ανέλαβε η Εύα, από τα Jajala Majala, να με βγάλει από τον κόπο και το ψάξιμο με τις ώρες για τον τρόπο που θα πετύχω αυτές τις αλλαγές.
Έτσι λοιπόν για λίγες μέρες το blog θα είναι εκτός...
Σύντομα όμως, θα είμαι και πάλι κοντά σας με νέα εμφάνιση, νέο διαγωνισμό, συμβουλές διατροφής και ομορφιάς και ένα editorial έκπληξη!

Φιλιά πολλά, να περνάτε πάντα όμορφα και φυσικά να μην ξεχνάτε να χαμογελάτε γιατί κάνει τον κόσμο μας πιο όμορφο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.