Ανανεώθηκε το blog και...



...μυρίζει αλλιώτικος αέρας εδώ μέσα! Δεν βρίσκετε; 
 Η αλήθεια είναι ότι έχω κατενθουσιαστεί και πιστεύω ότι η δουλειά κι ο κόπος της Εύας ήταν υπεράνω των προσδοκιών μου!
Δεν ξέρω πως σας φαίνεται το νέο look του blog, αλλά εγώ το βρίσκω τέλειο!
Φυσικά όπως θα καταλάβατε, δεν μπορώ να κρύψω την χαρά μου! 
Κι εδώ που τα λέμε, γιατί να την κρύψω;
Η συνεργασία μου με την Εύα ήταν άψογη και μπορώ να πω πως δεν μου χάλασε χατήρι, ότι ήθελα το έκανε αμέσως!
Ελπίζω να σας αρέσει το αποτέλεσμα όσο κι εμένα και να χαρείτε την περιήγησή σας στο blog!
Σύντομα θα σας έχω και νεότερα για ένα editorial που ολοκληρώθηκε μέσα στον Φεβρουάριο και θέματα για την υγεία, την ομορφιά, τη διατροφή κι έναν διαγωνισμό έκπληξη!

Σας φιλώ μέχρι νεοτέρας και μην ξεχνάτε να χαμογελάτε!

2 σχόλια:

  1. Αγαπημένη μου, κι εγώ σ' ευχαριστώ θερμά για την όμορφη συνεργασία που είχαμε! Να το χαίρεσαι σου εύχομαι, να είναι πάντα έτσι ευχάριστο, υγιές και δημιουργικό! Σαν τα γραπτά σου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.