Happy Valentine's Day!

Happy Valentine's Day!
Να που σήμερα γιορτάζουμε την ημέρα των ερωτευμένων!
Πόσο γρήγορα περνάνε οι μέρες;
Σε λίγο θα έρθει το καλοκαίρι και ούτε που θα το καταλάβουμε!
Ναι, καλά το κατάλαβες το καλοκαίρι ονειρεύομαι...
Εύχομαι ότι κι αν κάνετε σήμερα, πάνω απ' όλα να είστε ερωτευμένοι με τη ζωή!
Τη δική σας ζωή!
Η ζωή είναι ένα από τα λίγα πράγματα που πραγματικά εκτιμάμε.
Μάλιστα πολλές φορές την θεωρούμε και δεδομένη.
Όμως τίποτα δεν είναι δεδομένο.
Γι' αυτό να ζείτε τη ζωή και τη στιγμή σαν να είναι η τελευταία!
Να αγαπάτε πρώτα τον εαυτό σας, έτσι θα μπορέσετε να νιώσετε αγάπη για όλους!
Να ερωτεύεστε κάθε μέρα κι όχι μόνο μια μέρα τον χρόνο!
Να ερωτεύεστε τη ζωή, τη φύση κι όλα όσα είναι γύρω σας!
Και πάνω απ' όλα να νιώθετε ευγνωμοσύνη για όλα όσα έχετε και υπάρχουν στη ζωή σας! 
Χρόνια πολλά!

4 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα Νίκη μου καλή μου.
    Να σου ευχηθώ να έχεις μια όμορφη μέρα της γιορτής των ερωτευμένων και να την απολαύσεις με τον καλό σου.
    Χαρήτε τον έρωτά σας
    Έχεις πάντα την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ καλέ μου Ντένη για τις ευχές! Σου εύχομαι ότι επιθυμείς και πάντα με υγεία για σένα και την οικογένεια σου!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σε όλους!

      Διαγραφή

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.