Καλό Μήνα & Καλό Πάσχα!



Χριστός Ανέστη!
Εύχομαι το φως της Αναστάσεως να φέρει στις ψυχές και τα μυαλά όλων μας υγεία πάνω απ' όλα, αγάπη (ανιδιοτελή) και ειρήνη!
Ως συνήθως περνάω αυτές τις μέρες με την οικογένειά μου και τώρα που έχουμε και νέο μέλος, η χαρά μας δεν περιγράφετε! Και πως να μην είμαστε όλοι χαρούμενοι αφού τα μωρά είναι ευτυχία!
Όχι, δεν φέρνουν την ευτυχία αλλά είναι τα ίδια η ευτυχία της ζωής!


Αβγουλάκι;
Αβγουλάκι γελαστό, αβγουλάκι σκανταλιάρικο, αβγουλάκι.....
Ποιο θα διαλέξετε;
Κι επειδή όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος έβαψα αβγά, πάντα με τον πιο φυσικό και παραδοσιακό τρόπο.
Εννοείται πως θα σας προσφέρω και φέτος να τσουγκρίσουμε και να τα φάμε άφοβα!


Για να δούμε ποιος θα βγει νικητής με άθικτο αβγό;
Λένε πως θα 'ναι γερός όπως το αβγό του!

Καλό Πάσχα εύχομαι και καλό μήνα, με υγεία!

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα καλή μου και αγαπητή μου Νίκη.
    Χρόνια σου πολλά. Χριστός Ανέστη.
    Άργησα να περάσω από εδώ αλλά είχα πολλά.
    Υπέροχα φαίνονται τα αυγουλάκια σου. Και του χρόνου να είσαι καλά
    Φιλάκια καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλέ μου φίλε Ντένη!
      Χρόνια πολλά, αν και λίγο καθυστερημένα... Βέβαια αυτή τη γιορτή, την Ανάσταση Κυρίου, την γιορτάζουμε 40 μέρες!
      Δυστυχώς δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο, έρχεται καλοκαιράκι βλέπεις... Έτσι περνάω από τα blogs, διαβάζω και πατάω μόνο +1, δεν σχολιάζω...
      Χαίρομαι που σου αρέσουν τα πασχαλινά μου αυγουλάκια, το δικό μου τσουγκρίστηκε αμέσως!
      Και του χρόνου εύχομαι με υγεία σε σένα και σε όλη την οικογένεια!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου πάντα, σε όλους σας! :)

      Διαγραφή

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.