Hello August!


Τελευταίος μήνας του καλοκαιριού κι εγώ πρέπει να πω πως αυτό δεν μου αρέσει καθόλου. 
Θέλω καλοκαίρι, πως το λένε, μ' αρέσει η ζέστη, ο ήλιος κι η θάλασσα. 
Νομίζω αυτό το έχω ξαναγράψει στο blog ή όχι, δεν θυμάμαι να σου πω.

"Ααααααχ! Καλοκαιράκι μου γλυκό φτάνεις στο τέλος σου!"

Ο Αύγουστος φημίζεται ως μήνας των διακοπών.
Λοιπόν, που κανόνισες να πας;
Μη μου πεις πουθενά, γιατί πολύ θα στεναχωρηθώ.
Βέβαια, έτσι όπως έχει η κατάσταση σε αυτή τη χώρα πολλοί είναι αυτοί που φέτος ούτε για ένα 3ήμερο δεν πάνε πουθενά.
Κι εγώ κάπως έτσι θα περνούσα το καλοκαίρι αν δεν με είχαν προσκαλέσει να πάω Φινλανδία.
Σε λίγες μέρες θα γυρίσω και θα σου έχω νέα!

Όμως, ότι κι αν κάνεις, είτε μείνεις στα ίδια είτε πας διακοπές να είσαι ευγνώμων για όλα όσα έχεις στη ζωή σου!
Είναι κάτι που ξεχνάμε πολλές φορές, πως τα απλά και καθημερινά πράγματα δεν είναι δεδομένα στη ζωή μας.
Γι' αυτό να είσαι ευγνώμων για όσα έχεις, να ονειρεύεσαι, να ελπίζεις και να πράττεις πάντα για το καλύτερο δυνατόν!

Καλό μήνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.