Ήρθε ο Αύγουστος, ώρα για διακοπές! Εσείς είστε έτοιμοι;

Summer Forever
Καλό μήνα!
Αύγουστος λοιπόν, ήρθε και είναι εδώ! Μπορεί βέβαια να μην έχουμε όλοι την δυνατότητα να φύγουμε για πολλές μέρες (κάποιοι ίσως και καθόλου) όμως όλο και κάποια βουτιά θα κάνουμε στις κοντινές παραλίες. Δυστυχώς δεν μπορώ να λείψω για πολύ, αλλά από το τίποτα και λίγες μερούλες είναι αρκετές!


Αφού λοιπόν έβαλα στα μπαγκάζια μου τα αντηλιακά μου, τις κρέμες προσώπου και σώματος, τα σαπούνια, σαμπουάν, οδοντόκρεμα και το αποσμητικό μου. Έφτιαξα και το λάδι για μαύρισμα -χωρίς αυτό δεν πάω πουθενά- και τo μαγιό μου  φυσικά. Είμαι έτοιμη πλέον για αναχώρηση....


Σας χαιρετώ και σας εύχομαι να περάσετε τέλεια σε ότι κι αν κάνετε! Θα προσπαθήσω να διαβάσω όσο θα λείπω, όλα όσα αναρτούν οι blog-ο-φίλοι μου.... Καλό μήνα και καλές διακοπές!!!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.