Makeup look - Bridal purple


 Στο σημερινό post έχω και μοντέλο ή μάλλον μια πραγματική νύφη να σου δείξω. Και δεν είναι άλλη από την αγαπημένη μου baby sister που παντρεύτηκε στο τέλος του Μαΐου.
Ελπίζω να πάρεις ιδέες από το στυλ και γιατί όχι να το δοκιμάσεις και πάνω σου, εφόσον βρίσκεσαι στη φάση να οργανώσεις τη δική σου μοναδική και αξέχαστη μέρα γάμου!


Λουλούδια και στολισμός: Passion Flowers Studio

 

Στο δοκιμαστικό, όταν της πρότεινα το μωβ χρώμα για τα μάτια, μου είπε:
"Δεν μου πάει το μωβ σαν χρώμα." 
Κι εγώ της είπα: "Ε, αφου δεν σου πάει... αυτό θα κάνουμε!"
Φυσικά, στην αδελφή σου μπορείς να πεις κάτι τέτοιο και να γελάσετε πάρεα.

Νυφικό: Made Bride by Antonea

 

Φωτοφραφίες: Artecniko Weddings


Εσείς, τι λέτε; Τελίκα, της ταιριάζει το μωβ ή όχι;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.