I am back!



Hey you!
Σας έλειψα;

Είναι γεγονός πως η απουσία ου από το blog οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Και η αλήθεια είναι πως μου έλειψε αρκετά!

Ο κυριότερος λόγος της απουσίας μου ήταν βέβαια η προετοιμασία του γάμου μου!

Τώρα όμως, που μπήκαν τα πράγματα σε μία σειρά (έτσι θέλω να πιστεύω τουλάχιστον), νομίζω πως θα έχω λίγο χρόνο για να αφιερώσω στο blogging, που τόσο μου έλειψε αυτό τον καιρό!

Αν και είχα κάποια post έτοιμα προς δημοσίευση από το καλοκαίρι -που τελικά δεν προγραμμάτισα να ανέβουν στο blog, υπόσχομαι όμως ότι θα τα δημοσιεύσω εν καιρό σε συνδυασμό με αυτά που γράφω τελευταία.

Παρατήρησα βέβαια πολλές αλλαγές, τόσο στο γεγονός πως η πλατφόρμα του G+ θα αποτελεί παρελθόν σε λίγο καιρό, οπότε θα χρειαστεί να κάνω κάποιες αλλαγές στα κουμπιά δημοσίευσης.
Αλλά παρατήρησα επίσης, πώς δεν είμαι η μόνη που ας πούμε βαρέθηκε κατά κάποιο τρόπο, όλα αυτά τα social media και το πώς εξελίσσονται με το πέρασμα του χρόνου.
Αν με ακολουθείς σε κάποιο από αυτά, ενδεχομένως να το πρόσεξες πως ορισμένα τα έχω αφήσει λίγο πίσω.

Anyway, σε λίγες μέρες έρχεται νέο post με ένα από τα αγαπημένα μου θέματα ομορφιάς, όπως το "πώς να περιποιηθείς σωστά την επιδερμίδα σου".

Talk to you soon!
Νικη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.