Wellcome October




Hello you!
Νέος μήνας ξεκινά κι ελπίζω να μας φέρει καινούρια πράγματα!
Βλέπεις ο Σεπτέμβρης δεν ξεκίνησε καλά και φυσικά κάπως έτσι τελείωσε! Για άλλη μια φορά έμεινα χωρίς ίντερνετ κι αυτή τη φορά, έμεινα περιστασιακά και χωρίς τηλέφωνο.
Τελικά, η έλλειψη τηλεφωνικής γραμμής και ίντερνετ οφείλονταν στα έργα που γίνονταν στην περιοχή.
Μαζί με όλα αυτά όμως, είχαμε και τον blogger να κάνει τις αλλαγές του, τόσο σε εμφάνιση όσο και στο λειτουργικό του κομμάτι. Κι άντε να συμβαδίσεις με τις αλλαγές αυτές χωρίς ίντερνετ!

Ευτυχώς για άλλη μια φορά, έβαλε το χεράκι της η καλή μου φίλη (και μάλλον πρώην blogger) Εύα! Να 'ναι καλά η κοπέλα γιατί δεν ήξερα τι να κάνω!
 Μου έβαλε και homework! Να κάνω αυτό που τόσο καιρό αναβάλω. Να γράψω δηλαδή, λίγα λόγια στη σελίδα About. Νομίζω πως δεν έχω χειρότερο από το να περιγράφω τον εαυτό μου αλλά παρόλα αυτά μπορώ να πω πως δεν ήταν κι άσχημα! Μη σου πω πως μου άρεσε τελικά!

Πιστεύω πως πολλές φορές, κάτι που φαίνεται βουνό μέσα στο κεφάλι μας, στην πραγματικότητα είναι τόσο δα μικρό.
Όλα λοιπόν, έχουν την όψη που τους δίνουμε πρώτα μέσα από την σκέψη και το μυαλό μας. Γι' αυτό, όταν ακούω να λένε πως η ζωή είναι δύσκολη, διαφωνώ κάθετα! Εύκολη είναι η ζωή, αρκεί να τη βλέπεις με τα μάτια της αισιοδοξίας! Και φυσικά να το πιστεύεις βαθιά μέσα σου πως έτσι είναι! Ξέφυγα από το θέμα μου, ως συνήθως, αλλά μάλλον το έχεις συνηθίσεις ήδη αυτό!
Έτσι λοιπόν, με ανανεωμένη εμφάνιση, το blog υποδέχεται τον Οκτώβρη και ελπίζω όλα να πάνε καλά!
Κι επειδή έτσι πιστεύω, έτσι θα γίνει!

Καλό μήνα!

Υ.Γ.: Πως σου φαίνεται η νέα εμφάνιση του blog;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Νίκη Γιαννουλίδου. Από το Blogger.